Kiti skundai
Kiti skundai
Prašymą išduoti Šengeno vizą pateikiantys asmenys gali pateikti skundus dėl ambasados darbuotojų ir išorės paslaugų teikėjo elgesio arba prašymo pateikimo proceso. Pagal Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nuostatas skundu laikomas asmens rašytinis kreipimasis į viešojo administravimo subjektą, kuriame nurodoma, kad yra pažeistos jo teisės ar teisėti interesai, ir prašoma juos apginti. Skundas gali būti pateikiamas ambasadai arba tiesiogiai Užsienio reikalų ministerijai.
Skundai nagrinėjami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka, sprendimai dėl skundų priimami per 20 darbo dienų. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą skundo išnagrinėti nepavyksta, terminas gali būti pratęsiamas, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų. Asmeniui apie termino pratęsimą per 2 darbo dienas pranešama raštu ir nurodomos pratęsimo priežastys.
- Registracija konsulinėms paslaugoms
-
Aktualiausia konsulinė informacija
- Nelaimės atveju
-
Asmens tapatybės kortelė ir pasas
- Kur ir kaip kreiptis dėl Lietuvos Respublikos asmens tapatybės kortelės arba paso išdavimo/keitimo?
- Asmens tapatybės kortelės arba paso galiojimas, išdavimo/keitimo tvarka
- Dokumentai pateikiami asmens tapatybės kortelės arba paso išdavimui/keitimui
- Konsulinis mokestis už paso ar asmens tapatybės kortelės išdavimą ar keitimą
- Asmens tapatybės kortelės arba paso atsiėmimas
- Trūksta informacijos?
- Laikinas pasas
- Asmens grįžimo pažymėjimas
- Civilinė metrikacija
- Lietuvos Respublikos pilietybė
- Konsulinės pažymos
- Notariniai veiksmai
- Konsulinė registracija
- Išvykimo iš Lietuvos Respublikos deklaravimas
- Tėvų ir jų nepilnamečių vaikų teisės
- Dokumentų legalizavimas ir tvirtinimas pažyma Apostille
-
Vizos
- Ar reikalinga viza?
- Ambasados kompetencija nagrinėti prašymą išduoti vizą
- Prašymo išduoti vizą priimtinumo kriterijai
- Prašymo išduoti vizą pateikimo tvarka
- Išorės paslaugų teikėjas
- Vizos mokestis
- Patvirtinamieji dokumentai
- ES piliečio arba ELPA valstybės narės piliečio šeimos nariai
- Išankstinės konsultacijos
- Sprendimas dėl prašymo išduoti vizą ir jo apskundimas
- Kiti skundai
- Pildyti prašymą išduoti vizą
- Supaprastinto tranzito dokumentai
- Leidimai laikinai gyventi
- Užsieniečių įvažiavimas į Lietuvos Respubliką
- Atvykimas į Rusijos Federaciją
-
Elektroninės paslaugos Lietuvos piliečiams
- Pranešimas apie asmens dokumento praradimą
- Išvykimo iš Lietuvos Respublikos deklaravimas
- Pažyma apie asmens (ne)teistumą
- Pažyma, patvirtinanti kliūčių santuokai sudaryti nebuvimą
- Užsienyje sudarytų civilinės būklės aktų įtraukimas į apskaitą Lietuvoje
- Civilinės būklės akto įrašo išrašas
- Vardo ir pavardės keitimas
- Prašymo įregistruoti santuoką Lietuvoje pateikimas
- Tėvystės pripažinimo/ nustatymo įregistravimas
- Notariniai veiksmai
- Dokumentai iš Lietuvos archyvų
- Kitos el. paslaugos
- Kita konsulinė informacija
Kaip mus rasti?
E-mail [email protected] (bendri klausimai); kons.ru@urm.lt (konsuliniai klausimai)
plačiau