*alt_site_homepage_image*
lt
en ru

Naujienos

RSS

Atranka į administratoriaus(-ės) pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Rusijos Federacijoje skelbia atranką į administratoriaus(-ės) pareigybę. Pareiginės algos koeficientas nuo 8,93. Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.

Reikalavimai:

  1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;
  2. mokėti lietuvių kalbą ne žemesniu kaip C2 lygiu, rusų kalbą –ne žemesniu kaip  B2 lygiu;          
  3. turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti ambasados tarnybines transporto priemones;
  4. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  5. išmanyti raštvedybos taisykles;
  6. sugebėti savarankiškai planuoti ir atlikti savo darbą, pasirinkti darbo metodus;
  7. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos, ministerijos ir diplomatinių atstovybių veiklą;
  8. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „konfidencialiai“.

Funkcijos:

  1. koordinuoja ambasados administracinio-techninio personalo darbą;
  2. organizuoja ambasadoje viešuosius pirkimus, tvarko su viešųjų pirkimų organizavimu susijusius dokumentus;
  3. rengia ambasados paslaugų sutartis, vykdo jų sudarymo ir vykdymo kontrolę;
  4. atsako už/vykdo materialinių vertybių (ilgalaikio turto ir atsargų) esančių ambasadoje, įsigijimą, panaudojimą ir saugojimą;
  5. tvarko materialinių vertybių apskaitą, medžiagų, inventoriaus ir materialinių vertybių nurašymą;
  6. dalyvauja sudaromų komisijų veikloje ilgalaikio turto ir atsargų metinėje ir kitoje turto perdavimo inventorizacijoje;
  7. aprūpina ambasados darbuotojus ūkinėmis ir kanceliarinėmis priemonėmis bei inventoriumi;
  8. rengia sutartis dėl ambasadoje esančių inžinerinių sistemų priežiūros ir remonto;
  9. užtikrina, kad ambasadoje esantys įrenginiai, prietaisai būtų techniškai tvarkingi ir tinkamai naudojami;
  10.  rūpinasi ambasados ir/ar rezidencijos patalpų priežiūra;
  11.  kontroliuoja ir prižiūri švaros ir tvarkos palaikymą ambasados patalpose;
  12. padeda organizuoti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių gabenimą;
  13. vairuoja ambasados transportą, kai tai būtina jo tiesioginėms funkcijoms vykdyti;
  14. organizuoja ambasados renginius ir priėmimus;
  15. vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

 

Privalumas – administracinio darbo patirtis.

Pretendentai,atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2022 m. birželio mėn. 17 d. 17 val. (Maskvos laiku) elektroniniu paštu amb.ru@urm.lt turi pateikti šiuos dokumentus:  

  1. prašymą dalyvauti atrankoje;
  2. „Euro paso“ gyvenimo aprašymą (pasirašytą ir skenuotą);
  3. išsilavinimą patvirtinančius dokumentus;
  4. motyvacinį laišką.

      
Kandidatai, patekę į sekantį atrankos etapą bus informuojami papildomai.