Atranka į administratoriaus(-ės) pareigybę
Lietuvos Respublikos ambasada Rusijos Federacijoje skelbia atranką į administratoriaus(-ės) pareigybę. Pareiginės algos koeficientas nuo 8,93. Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;
- mokėti lietuvių kalbą ne žemesniu kaip C2 lygiu, rusų kalbą –ne žemesniu kaip B2 lygiu;
- turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti ambasados tarnybines transporto priemones;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos taisykles;
- sugebėti savarankiškai planuoti ir atlikti savo darbą, pasirinkti darbo metodus;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos, ministerijos ir diplomatinių atstovybių veiklą;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „konfidencialiai“.
Funkcijos:
- koordinuoja ambasados administracinio-techninio personalo darbą;
- organizuoja ambasadoje viešuosius pirkimus, tvarko su viešųjų pirkimų organizavimu susijusius dokumentus;
- rengia ambasados paslaugų sutartis, vykdo jų sudarymo ir vykdymo kontrolę;
- atsako už/vykdo materialinių vertybių (ilgalaikio turto ir atsargų) esančių ambasadoje, įsigijimą, panaudojimą ir saugojimą;
- tvarko materialinių vertybių apskaitą, medžiagų, inventoriaus ir materialinių vertybių nurašymą;
- dalyvauja sudaromų komisijų veikloje ilgalaikio turto ir atsargų metinėje ir kitoje turto perdavimo inventorizacijoje;
- aprūpina ambasados darbuotojus ūkinėmis ir kanceliarinėmis priemonėmis bei inventoriumi;
- rengia sutartis dėl ambasadoje esančių inžinerinių sistemų priežiūros ir remonto;
- užtikrina, kad ambasadoje esantys įrenginiai, prietaisai būtų techniškai tvarkingi ir tinkamai naudojami;
- rūpinasi ambasados ir/ar rezidencijos patalpų priežiūra;
- kontroliuoja ir prižiūri švaros ir tvarkos palaikymą ambasados patalpose;
- padeda organizuoti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių gabenimą;
- vairuoja ambasados transportą, kai tai būtina jo tiesioginėms funkcijoms vykdyti;
- organizuoja ambasados renginius ir priėmimus;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumas – administracinio darbo patirtis.
Pretendentai,atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2022 m. birželio mėn. 17 d. 17 val. (Maskvos laiku) elektroniniu paštu amb.ru@urm.lt turi pateikti šiuos dokumentus:
- prašymą dalyvauti atrankoje;
- „Euro paso“ gyvenimo aprašymą (pasirašytą ir skenuotą);
- išsilavinimą patvirtinančius dokumentus;
- motyvacinį laišką.
Kandidatai, patekę į sekantį atrankos etapą bus informuojami papildomai.